Vi er ute av cupen 2025/2026

Det ble en tung kveld på TUIL Arena. Vi hang med en god stund men til slutt ble hjemmelaget for sterke og vant 6-1.

Annonse:

Det hele startet helt ok for oss. Vi hang med, men fikk dessverre en straffe i mot ganske tidlig i omgangen, den satte Pedersen sikkert i mål. Hjemmelaget økte ledelsen etter 28 minutter, da spissen Aarflot satte ballen i nettet. 2-0 var også stillingen til pause.

I andre omgang gikk vi kjapt ut av startblokkene og skapte flere store sjanser. Kampens vakreste angrep førte også til vår redusering, vi lot ballen gå raskt i angrepsleddet og til slutt var det Bendik Berntsen som fikk ballen, han ekspederte ballen sikkert i nettet og vi øynet håp.

Dessverre var hjemmelaget hakket vassere og mer effektive enn oss i dag, og ikke bare økte de ledelsen til 3-1 kort tid etter vår redusering, de satte også tre mål til bak Alf-Lukas Grønneberg i buret. Dermed er vi ute av cupen etter at TUIL vant 6-1.

Vi gratulerer TUIL med avansement i cupen.

Annonse fra Eliteserien: